sååå less på att göra illa mig

jag har börjat göra mig illa så mycket på sistonde. Det är så irriterande!!! Jag har skurit mig på sådana konstiga ställen som under foten och idag städade jag under diskbänken och la handen på en vass glasbit,  så just nu har jag ett skärsår just under tummen! Av alla ställen så skär jag mig under foten och i handen under tummen! det är så onödigt och så fruktansvärt irriterande!!!!

Tentan sket sig med stor sannolik också! illa illa!

kan någon hjälpa mig hur man ändrar utseendet på bloggen. skulle ändra och få lite omväxling men jag har totalt glömt bort hur man gör! det är också mycket irriterande för jag vill inte att bloggen ska se ut såhär!

lite medlidande tack!

men imorron kommer nog min goding från stockholm! Det ska bli mysigt, sju sorters kakor håller på att skapas!

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Godingen

Ikväll kommer jag, sockersugen och emmasugen som få. (Det lät enbart sexuellt och obehagligt men skit samma, jag kommer åkandes ikväll)

2008-10-09 @ 14:47:16
Postat av: Sofia

men lilla vännen, du får ta det försiktigt! man skola icket skada sig själv emma! hursomhelst så vill jag oxå hälsa på dig och få sju sorters kakor!! ska försöka komma snart :D

2008-10-09 @ 16:45:58
URL: http://mynameissophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0