Tre killar i kortkort

Troja - Vilken genialisk film. Inte på grund av alla de "välgjorda krigsscenerna" eller den "fina scenogafin" eller sådant som en recencent skulle bedömma. Nej jag pratar om kostymerna! Vilken genialisk person som kom på idén att klä Orlando Bloom, Eric Bana och det bästa av allt Brad Pitt i kortkort! Det personen borde få nobelpriset, flerfaldiga oscar och allt annat fint man kan få. Det är underbart! Jag kan verkligen rekomendera filmen, visst det är en riktigt amerikanskt hjältefilm men det är inte det som är grejen! Grejen är kläderna, eller bristen på kläder! ;) Genialiskt! 

Om inte det var nog så får man på ett antal ställen se mr pitts rumpa i egen hög person. Det är en fröjd för ögat! 

Puss å kram!
  

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Ah, hetsa inte upp dig för mycket nu. Brad pitt använder säkert stuntrumpa. Hans eget ass är säkert alldeles sladdrig och gropigt och åldrigt. Johnny depp skulle säkert kunna ställa upp med sitt underverk till stjärt, men han ställer sig över sånt. Jag menar, vem skulle vilja stunt-assa till ett ass som brad pitt? No one. NO ONE. Huhuhu

2008-10-15 @ 09:17:01
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Din absoluta favorit above them all

Ahwww, du behöver inte förneka det darling. det är bara så det är. sanningen är för uppenbar för att kunna förbises. brad pitt = sladderarsel. johnny depp = smärtstjärt - så är det bara.

2008-10-15 @ 15:12:37
Postat av: Sofia

AHAHAHAHHAHAHAHA, sladderarsel, hahahahah, hon är allt bra påhittig den där ivarsson ;) nej, men hur som helst, jag har sett troja och tyckte det var en astråkig film, inte alls min genre. Men en ögonfröjd var det säkert ;) jag är ju lite svag för orlando :D

2008-10-16 @ 18:35:48
URL: http://mynameissophia.blogg.se/
Postat av: Mariah

Du är ju helt underbar, jag skrattar så hela jag hoppat när jag läser inlägget:)

2008-10-22 @ 20:50:25
URL: http://guldfisken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0