Att någon kan betyda så mycket....

Jag vet att jag har varit bedrövligt dålig på att skriva på slutet. Så förlåt för det...

I helgen fyllde världens bästa Lina år. Hon blir åtta nu och jag kan verkligen inte tro det! Hon har blivit så stor utan att jag har märkt det! Jag blir så stolt när jag är med henne, hon är en sådan underbar liten person. Hon är så omtänksam mot allt och alla. Hon vill att alla ska ha det bra och ser till det i första hand istället för att säga vad hon själv tycker och tänker. Och att sätta andra före sig själv när man är så liten tycker i alla fall jag är förvånansvärt. Och vet ni vad? Hon är min LILLASYSTER och jag älskar henne så fruktansvärt mycket! Det finns inte ord för att beskriva min kärlek till henne! Hon är bara helt fantastisk!

Min värsta mardröm är att det skulle hända någon med henne. Det finns så mycket hemskt och obehagligt som kan hända i världen. Om någon hände henne så tror jag aldrig att jag skulle kunna gå vidare.  

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Fröken Stockholm

Jag förstår precis hur du menar! Min parvlis till lillasyster har blivit 14 år och jag blir fortfarande helt nostalgisk och tänker på hur hon såg ut på BB... Och visst blir man tigersyrran som vill skydda sin käraste mot allt ont i hela världen :)

2009-04-22 @ 20:54:15
URL: http://johannavillskriva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0