Moster igen!

Jag ska bli moster igeeeen!!!!!
Den nionde augusti kommer Mosters älskling att bli storasyster åt mosters andra älskling!
Det var helt underbart att se den där lilla människan som växer i storasysters mage! 
Det är helt obeskrivligt att det ens fungerar men sååååå fantastisk!
Men jag kan ju säga att det inte kommer att vara utan en massa klagomål jag åker tillbaka
till sundsvall efter sommaren. Då måste jag ju lämna mosters båda älsklingar. Och Lina
såklart men det är alltid jobbigt!

Men skit i det

JAG SKA BLI MOSTER IGEN!!!!! JIPPEIYEEEY!!!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Du är en sån brakmoster Emma! Du kommer att skämma bort de där små skitungarna tills de flyttar in till dig permanent. Tänk hur du ska bli när du blir mamma! ;]

2009-04-03 @ 09:02:56
Postat av: Sofia

ÅÅÅÅÅÅÅHH, va kul!!!!!

2009-04-03 @ 23:23:01
URL: http://mynameissophia.blogg.se/
Postat av: barajagjohanna

JAG SKA OCKSÅ BLI MOSTER IGEN! ;D Ungefär tre veckor efter dig... :)

2009-04-05 @ 22:12:33
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: Annika Forsell

Wow! Grattis till både dig och Joppe!

2009-04-16 @ 13:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0