En riktig skitdag

Jag har ingen bra dag idag. Jag har huvudvärk som ligger där i bakgrunden och hotar att bryta ut när som helst. Sen har jag suttit och disskuterat politik i samband med journalistisk och tvärt om och försökt få ner tankarna på papper och ett PM. Det är klart nu och det är skönt att kunna lämna det bakom sig. Bara ett kvar nu.

I tisdags fick vi veta att tentan ska vara uppdelad i fyra delar. Vi måste ha 50% rätt i varje del och det är ju inte fantastiskt måste jag säga men det underbara är att vi bara måste göra om de delarna vi har kuggat på. Så det känns betydligt mycket bättre när han sa det måste jag säga. För då behöver vi bara plugga om det tema/del av tentan vi hade fel på och det är ju lättande måste jag säga!

När jag gick till skolan i morse var det ishalt på vägen, jag är så sjukt less på det här vädret och jag vill bara ha lite kyla och snö! Och i eftermiddag blir det redigering på tid, men jag hade tur att lyckas knipa det tidiga redigeringspasset i alla fall. (får gå hem kl 18.30 istället för 20.00) Så det är inte jättestor skillnad men det ska bli skönt att komma hem lite tidigare än igår i alla fall...

Ni har märkt rätt - jag är grinig idag!
Det är kanske inte så bra att vara uppe och städa till tre och försova sig till kvart i tio...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ibland får man vara lite grinig sådär :) Men förhoppningsvis kommer det en bra dag efter! När kommer du hem över jul och så? Skulle vara jättekul att träffas !

2009-11-28 @ 20:54:58
URL: http://jessicamotvarlden.blogg.se/
Postat av: Julia [ Fotobloggen ] ♥

hejsan.

undrar om du skulle kunna göra mig en tjänst?:)

kramar

2009-11-28 @ 21:55:28
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/
Postat av: Ivarsson

Uppe till tre för att städa? För att STÄDA? Titta på scrubs, pilla navel, äta choklad - fine. Men städa? Herregud emma, lägg dä å sov. Håller alla tentatummar for ya! Kram

2009-12-01 @ 08:17:05
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0