Dag 18: Min favoritfödelsedag

Jag kan omöjligen komma på den bästa födelsedagen jag haft men jag tänkte nämna en serie fördelsedagar jag hade när jag var mellan 11 och 16 kanske. Då hade jag ett tema varje år. Det var allt från Kändisparty till disneypartey och såklart sportpartey.

Vi samlades ett gäng som oftast bestod av mig, mina två bästa tjejkompisar och de två bästa killkompisarna, som tillika var mina grannar. Vi åt alltid sten till middag och sen gjorde vi femkamp, stafetter hade matkrig och spelade in filmer. Vi fick ofta killarna precis dit vi ville och utsatte dem för en hel massa grejer, stackare!

Det var riktigt roliga kvällar med riktigt bra vänner!

Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0