Så jäkla dåligt Leksand!

Leksand spelade strålande i första perioden mot Löven och hade 3-1 och Lövens mål var en riktig bjudning från Leksands sida. Masarna ägde isen och spelet och pucken och Löven stod och skakade... Kändes som att det skulle bli en trevlig kväll, men inte! För sen när de kom ut på isen till andra perioden slutade de spela hockey! Påhitigheten, spelglädjen och framförallt hjärtat var helt bortblåst när de klev ut och jag är fortfarande helt konfunderad och försöker fatta vad som egentligen hände. Det var som att alla spelare hade bytts ut till andra och tredje perioden. Det är underkänt, underkänt och såååå dåligt!

Men jag är inte den enda som är förbannad på laget. Det här har jag hämtat på VK:s hemsida:

"Det var ingen glad bortatränare som kom till presskonferensen och gav följande matchanalys:
- Har man 3-1 och 4-2 två ska man kunna knyta åt säcken, men det gör inte vi och jag tycker det är för djävla dåligt att vi inte gör det. Jag är inte nöjd och kommer vidta åtgärder. Det är allt jag har att säga.

Sedan blev han förbannad på pressvärd Lennart Grefve när han försökte få Strömberg att utveckla.
- Ärligt talat så skiter jag i vad du tycker, sa Strömberg helt oprovocerat."

Han sammanfattar matchen väldigt bra. Och att han blir förbannad när pressvärden försöker få honom att utveckla svaret är inte så konstigt. Han hade ju sagt at det var allt han hade att säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0