Dag 13: Den här veckan

Jag har några mål med den här veckan.

1. Teori till C-uppsats ska vara färdig (ska faktiskt sitta med den någon timme nu)
2. Skriva en hel del metod till C-uppsatsen (det ska morgondagen ägnas åt)
3. Artiklar till C-uppsats ska vara färdigkodade
4. Mitt halsont ska försvinna - jag komme alltså att missbruka echinagard de närmsta dagarna
5. Baka massor av lussekatter och pepparkakor, och kanske något annat juligt! :)
6. Julpynta på söndag (kanske tjuvstartar på lördag om jag inte kan hålla mig)
7. Skriva kontrakt på lägenhet i Umeå.

Jag säger som Maja-Misa brukar säga

puss å pam!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kontrakt? Har du fått lägenhet? :)

2010-11-25 @ 14:11:54
URL: http://johannavillskriva.blogspot.com
Postat av: Emma

Johanna: Jo, jag har nog fått en lägenhet i Umeå. De ska göra en kreditkontroll först men det borde inte vara några problem! :)

2010-11-27 @ 01:00:38
URL: http://leksingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0