Mitt nya band!

Jag säger bara McFly- Det är helt klart mitt nya favvoband... Det började med att jag skulle ladda ner filmen Just my luck men jag fick en skiva med samma namn istället... Men jag tänkte i alla fall ge de en chans och jösses vad bra det är .. =)Så ett tips är att lyssna in dem... Jag tycker att deras låtar är jättehärliga att lyssna på..! =)

*I wanna hold you
*All about you
*I've got you
*Just my luck


Toppenlåtar det där!!!

Har jobbat ungefär 15 timmar idag... Nu kan jag inte somna fast än klockan är 2.30 och jag vaknade klockan 6 i morse... Sannex var i alla fall på Gräsmyr loge... Det är fina pojkar det ska ni veta!!! =))"I love my work!!"

Kommentarer
Postat av: Ivarsson (börjar bli riktigt orolig..)

Emma (nånting mellannamn nånting) Larsson - skärpning.
Måns - okej då. Erik - jag kan lära mig leva med honom också. Men dansband - där går gränsen!
;)
Saknar dig toka.

2007-07-22 @ 12:22:24
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0