Vad har hänt i mitt liv sen sist..?

Skolavslutning: Jag skippade jobbet för att träffa mina brudar innan alla far åt varistt håll på sommarlov... Det var jättetrevligt.. Särskilt när jag fick mitt betyg och det stod ett MVG bredvid EngelskaB... jag hade nämligen fått beskedet VG under betygssnacket innan. Bjerre ringde senare och förklarade att han hade funderat när han hade varit ledig och kommit fram till att MVG hade varit ett mer rättvist betyg... vad säger man..? kärlek åt Bjerre!!! Senare gick ajg ut med mina andra Brudar från Gräsmyr på O´learys (vem fan är Olle!?). Det blev en grillad Oxfilé... Mumsigt... men smakar det så kostar det och det stämde verkligen vid det här tillfället: 270:-. Men det var jättetrevligt ... vad som helst är trevligt när man umgås med sådana godingar!!!

Jobb: Har suttit och planterat nu i en vecka och måndag och tisdag blev det rensning, vattning och gärsklippning... och vad ska man säga..? Roligt är det ju sannerligen inte! men det ger massor med pengar så jag ska inte klaga...

Grillfest hos Elin: rackarns så trevligt vi hade det... Med söndriga vattenslangar, Irlänsk julafton, grillat och kubb Irlänsk julafton var något som jag gillade skarpt..! Det var väldigt trevligt faktiskt. men yr blev jag... En gång blev jag så yr att jag gatt krypa tillbaka...! Jag kunde helt enkelt inte stå..! Senare fick vi förstärkning genom några människor från en annan fest... En kille som hette Filip tyckte att han skulle köra näck!!! och det gjorde han! VI vann inte själva matchen men stilpoäng fick vi i alla fall! =)
 
Jag och mina brudar!!                                        Jag var som sagt väldigt yr!! kolla Elins underbara min!!! :)

Bio med Syster, Syster och Bror: De flesta som känner mig tänker säkert: vaddå bror..!? Han är inte min biologiska bror (vilket skulle vara väldigt äckligt eftersom han är min systers pojkvän) men han är precis som min bror. Den andra nämnda systern är inte heller det min biologiska... det är min lilla Kusin som ibland känns som syster. Hon har kommit från Svenstavik i Jämtland för att hälsa på så det har varit jättemysigt att vara med henne. Vi såg på Oceans Thirteen... Jag tyckte om!!! Det var faktiskt en av de bästa i serien... (längtar till nästa!)

Brad Pitt: Men tanke på filmen jag såg tänkte jag att han måste få en egen rubrik... Hur snygg får man va egentligen... Det borde på nått sätt vara brottsligt att se så fruktansvärt bra ut som han gör... Det finns inte ett enda fel på killen! Man pratar ju om värdens sju underverk... Han borde deffenitivt vara bland de underverken...! Jag menar... titta bara på han!!!


Jag har inget mer att tillägga!!!

Ha en fortsatt toppensommar alla glada(och ledssna med för den delen, för om ni har en bra sommar så kanske ni blir glada igen!)

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Sötnooooooooooooooooooos, vad har vi sagt om Brad Pitt? Ingen är hunkigare än Johnny Depp så är det nån som ska vara ett underverk så är det han.
Btw, inte peppad på att komma till vilhelmina nån helg? jag är ledig alla helger, kom och gör mig sällskap under täcket ;) grrr

2007-06-24 @ 22:02:13
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Sötnooooooooooooooooooos, vad har vi sagt om Brad Pitt? Ingen är hunkigare än Johnny Depp så är det nån som ska vara ett underverk så är det han.
Btw, inte peppad på att komma till vilhelmina nån helg? jag är ledig alla helger, kom och gör mig sällskap under täcket ;) grrr

2007-06-24 @ 22:02:41
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0