Fönstertvätt och hetingen på bioduken!

Min gårdag var faktiskt väldigt skön måste jag säga. Visst jag var tvungen att tvätta de fönster som alla flugor har utsett till sitt hem och var därför otrligt skitiga... Smutsen ville inte gå bort heller så jag hann med tre fönster på en timme. Men eftersom jag tvättade alla sidor både in och utsida flera gånger så egentligen tvättade jag sex fönster.. menmen vad gör man inte för barnen på barnhemmet!

For in till stan och träffade typ alla jag kände... Angelica och syster Anna på Umeå-Vännäs och senare Lill på stan. Det var jättekul att träffa henne. Sen så köpte jag faktiskt ett par solglasögon... (undrar hur länge de håller den här gången?) =) Mätt blev jag på subway och sedan blev det bio! Men massor av gosaker... Både för magen och ögat .. =) Popcorn och Orlando Bloom... Kan det bli bättre..? Bion var bra tycker jag men inte bättre än ettan.  


Het eller vad..?

Mammsen kom och skjutsade mig hem så jag hann även se på Grey's Anatomy..! Det var ett himla trevligt avsnitt! I Like! 

Det var en trevlig dag och kväll hur som helst så tack för det!

Kommentarer
Postat av: Orlando Bloom

Read my lips woman: Johnnyboy is hotter than me!
I admit that, and you have to realize that too. Johnny is so smokin' hot that I look like a pig compared to him. And that's all I have to say.

2007-05-24 @ 12:32:55
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Johnny Depp

Ohyes Orlando, I sure am hot. And Emma Larsson from Gräsmyr is the only one on this planet who disagrees. I'M HOT! SO HOT! Lalala, I'M too sexy for my shirt, too sexy..

2007-05-24 @ 12:34:31
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Johnnyboy

Too sexy..

2007-05-24 @ 12:35:18
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Mr. Depp

Too sexy baby, too sexy..

2007-05-24 @ 12:35:45
Postat av: Depp himself

Let me hear you say it: TOO SEXY!
One more time: TOO SEXY!
Once again: TOO SEXY!
Everybody now: TOO SEXY!

2007-05-24 @ 12:37:15
Postat av: Ivarsson

(det var inte jag)

2007-05-24 @ 12:38:04
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Lotta

TOOOOO SEXY!!

2007-05-28 @ 21:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0