Första sportinlägget!

Nu kommer det ämne som jag intresserar mig för allra mest..! Sport!

I Juni har vi en viktig landskamp mot Danmark och Island i fotboll. Så varför passar alla på att skada sig just nu..? Idag stod det på Aftonbladets förstasida att Erik Edman (högerback) också har skadat sig! Så på skadelistan står alltså Fredrik Ljunberg (yttermittfältare), men vem är egentligen förvånad över att han är skadad? Zlatan (forward) och Kim Källström (offensiv mittfältare) men enligt min mening behöver vi inte dem så att det är ingen större fara..! men Fredrik Ljungberg och Erik Edman är spelare vi verkligen behöver på plan om vi vill komma till EM!

Och till EM det ska vi! För annars är det jag som blir arg, riktigt arg!!! Och det vill ni ni inte!

Här är Spelprogrammet för de som är intresserade:
6 juni 2007 Sverige - Island <- Vill va där!

8  september 2007 Sverige - Danmark <- vill va där!
 
13 oktober 2007 Liechtenstein - Sverige
  
17 oktober 2007 Sverige - Nordirland <- Vill va där!

17 november 2007 Spanien - Sverige

21 november 2007 Sverige - Lettland <- Vill va där!

Nån som är peppad på att följa med..?


Byebye för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0