Kort sammanfattning av helgen som gått...

Fredag: Vi hade ingen Svenska och fick sluta tidigare än valnligt. Det var jätteskönt att få komma hem tidigare...! Det blev en lugn och skön kväll med Pippi och tillbaka till vintergatan. 

Lördag: Åkte in till stan och träffade syster och yxa-byxa. Sen blev det att fördriva lite tid med en väska som vägde ungefär ett ton (och jag överdriver inte). Det blev i alla fall köpt hårfärg. Vilket inte var planerat! Men vad gör man när Elin peppar upp en..! så det blev kastanjfärgat. Det blev jättebra! Så nu har jag anställt Elin som färgningsfrisör och syster Anna har jag ju redan som hårfrisör så det är toppen! Senare på kvällen blev det 20årsfest hos Marie med en massa fok jag aldrig träffat och så klart mina sötnosar Nina och Elin. 
Kvällens citat: Nån kille: Kommer ni till Olles sen..? Emma (med hög röst): Vem faan är Olle..?!

Söndag: Morsdag... Jag vaknade hos syster Anna av att kära Elin knackade på dörren. Då var det bara att stiga upp ur värmen och släpa sig till duschen. Den följdes av ett halvt öga på Harry potter som stod på i bakrunden och fika så klart! Sedan blev det stan och försöka hitta någon morsdagspressent. Minimålet på max var i alla fall himla gott.. När jag sedan kom hem åt vi jättegott grillat med colamarinad och potatisgratäng.. mums!!! Lina slog mig i kubb på kvällen i alla fall! Sedan blev det skapande av sjörövarkläder till förskolans dag på måndag... Lina blev jättefin!

Måndag: Har varit på dansmöte nu! Det kommer att bli jättebra i sommar. Det känns mycket bättre nu än det gjorde förra året. Ska jobba 13 av 19 gånger... Det känns great! Så alla som läser detta ska komma och dansa hos mig i Gräsmyr för det kommer att bli toppen! 

Kommentarer
Postat av: Olle

Jag är Olle. Vem faaan är du?

2007-05-29 @ 09:52:23
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Mamma

Men emma lilla, inte får du vara ute och supa på helgerna. Jag blir alldeles förskräckligt orolig, alkohol är ingenting för min lilla stumpa. Nej, nästa helg får du stanna hemma med mig och spela alfapet och stryka tvätt, jajamensan!

2007-05-29 @ 09:53:36
Postat av: Ivarsson

(det var inte jag den här gången heller)

2007-05-29 @ 09:54:10
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Elin

Haha! Olle, den var ju helt underbar! de här kommenterarna får mig och längta tillbaka.. Vi måste göra nya kvällar! Vi tjejer! Ja börja sakna dom :/ Puss, Ja älskar dig vännen!

2008-01-04 @ 23:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0