Ovärd kväll!

Jahha.... Det var ju en väldigt trevlig kväll igår... eller inte! Det var alltså mindre än 70 pers inne på X3M. Av dem var kanske 10-15 stycken på dansgolvet! Och det krävs väldigt mycket för att jag gå upp på det där glesa dansgolvet där alla kunde se en. Så det blev en enda lång väntan på bussen hem från och med att vi hade fått in på X3M. Elin gjorde det enda rätta och lämnade oss vid tolv och for till Ersboda för att träffa Jocke. Jag och Nina gav i alla fall upp kl halv ett och gick ner på stan. Där var det fan inte heller speciellt bra. Inte min sorts musik så långt örat nådde. Sedan började det regna och vi gick mot busshållplatsen.  Väl där träffade vi en massa fjortisar som gav oss uttryck sådana som "Efter en öl var jag skitfull asså" och "vaddå det kostar ju bara 25 kronor inte 50". Och som dessutom inte hade något tempo i att betala bussföraren. Att stå ut med det efter en totalt misslyckad utekväll var fan inte trevligt! Menmen...! Nästa gång kan ju inte bli sämre! Men vad vet jag..?

Nina sa fatiskt en väldigt klok sak när vi satt på X3M och väntade på att klockan skulle gå. "Vi skulle ah gått till busstaionen och druckit cola istället! Det hade säkert varit roligare!" Det är inte ofta Nina är så smart men alla har ju sina stunder! FÖr hon ahde så rätt så!

Dagens citat: "Men Emma du kan inte se ut som att du har sålt pengarna och tappat smöret!"  Love you Elin! Det var en av de få sakre som fick mig att dra på mun igår!



Aja nu ska jag sluta klaga... jag köpte i alla fall priates-biljetter igår! Jag längtar så mycket till onsdag! Då blir det blockbustermenyn! jajjemen! det kommer att bli toppen!


 

Nu ska jag i alla fall sätta mig ner med min novell som jag inte har en aning om hur den ska sluta!


Puss å kram!


Kommentarer
Postat av: Lotta

ojj... vilken tur att jag inte är 18 då :P HAHAHA, blockbuster meny! jag längtar jag med :D kram

2007-05-19 @ 19:44:36
Postat av: Ivarsson

Ah, poor thing. Vänta bara tills jag också fyllt 18, då jädrar ska det dansas så att x3m rasar ihop! Och göllunge, du ska få pengar av mig för biljetterna. Jag har suttit och dreglat vid tvn varje gång Johnny Depp har uppenbarat sig i reklamen, haha.

2007-05-19 @ 21:07:48
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Elin

Hahahaha! Den där kommentaren hade ja totalt glömt, åh vad den gjorde min kväll =)

2008-01-04 @ 23:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0