Underbara lediga dagar..!

Åh vad skönt med långhelg, med två dagar att bara slappa och ta det lungt..! ja pyttsan... När jag kommer hem på Onsdag kväll så kommer mamma med goda nyheter. "Nu när vi har lediga dagar kommer via tt hinna med så mycket. Du ska städa ditt rum och tvätta fönster på dina lediga dagar." Ibland bara älskar jag min mamma!

Men nu är det nästan klart så det känns skönt...!

Mina kära vänner är jättepepp på att gå ut ikväll... Och vad gör jag..? Självklart följer jag med! vad gör man inte för sina små sötnosar! så nu är det bara att duscha bort dammet och frächheten efter två underbara dagar med städning..!


Jag får ta itu med novellen som sak in på måndag senare...


Och Anna... Jag hade tagit både en och fem cider innan kubben..! Så därför gick det som det gick.. =)

Åter till skurningen...! 


Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Haha, kunde just tänka mig att alkohol låg bakom erat spelsinne.

2007-05-19 @ 21:08:42
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0