Oceans Thirteen och Likör = Mums!

Brad Pitt, George Clooney(visst han är gammal men het ändå!) Inte dåligt sällskap en söndagkväll!

Sitter hos Syster och Jonas och tittar på Oceans Thirteen... Vi har ätit kvällsfika med varma mackor, the, oboy och likör! Mums! Det är alltid lika skönt att komma till Syster och Jonas! Särskillt när syster är jättetrött och skrattar åt allting!!! =D

Det där jävla talet kan bara hoppa upp och sätta sig någonstans! Faan vad jag inte orkar ta tag i det just nu! JAG VILL INTE!!! ='(


Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Jag är så stolt så jag nästan skulle kunna börja gråta. Här har du skrivit ett helt inlägg helt utan sport någonstans. Min lilla flicka har blivit så stoooooor. snyft och snörvel.

2007-10-22 @ 18:13:36
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0