På allmän begäran!

Min kära Anna har nu tvingar mig under hot att skriva ett inlägg och eftersom hennes ord är min lag så kommer nu ett nytt inlägg!

Göran var nyss inne och räddade min helgPå söndag kommer pappsen hem från USA! så då blir det att lämna tillbaka bilen igen men men det har varit trevligt så länge det varade!

Ikväll blir det att dreggla lite över Mattias i Idol igen..! Det blir "Your song" från Moulin Rouge... Det kom mig att tänka på denna underbara film som jag måste försöka få tag på i helgen!

På Lördag blir det EM-kval i fotboll mot Lichtenstein... så då blir det ett besök till min käre far eftersom vi inte har trean... Ingen är hemma men det blir nog trevligt ändå! Det bästa av allt är ändå att Zlatan inte kommer att var med! Jag tycker att hela den här disskusionen om de trettio bästa fotbollsspelarna utsedda av Fifa! Alla klagar så mycket på att Zlatan inte är med! Men för att få vara med på en sådan lista måste man faktiskt ha varit bra under hela året och inte under ett par månader! Enligt mig räcker inte det och jag tycker inte att han är värd det!

Så min helg kommer att bestå av att ta hand om min lilla älskling som är jättesjuk! Hon måste tillochmed äta välling för hon har massa sår i munnen! Stackars lilla tjejen min!
 
Jag tänkte utmana Lottas bild lite...

Kolla bara på denna! =) Mums!
Hästvägar hetare än gammgubben Depp! :P

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vilja äta opp!

2007-10-12 @ 12:49:18
URL: http://jessicaw.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Damn right woman, mina ord är din lag och här
kommer de gyllene orden som du ska lyda under
(säg efter mig nu):

- Martin stenmark är bara skit (din tur att säga)
- Johnny depp är mannen i mitt liv (din tur)
- Jag ska aldrig mer tvivla på det (din tur igen)
- Johnny Depp är mannen hela dan (din tur)

Repetera högt för dig själv, tre gånger dagligen
eller fler vid behov.

2007-10-12 @ 12:52:24
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-10-12 @ 15:49:20
URL: http://www.FashionWay.se
Postat av: anna

huvva, emma, inte långa väääägar till johnnys gudomlighet! den där lilla plutten ser ju bara såpaaktig ut :)

2007-10-12 @ 15:59:11
URL: http://frykholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0