Jäkla förkylning!

Jahha... och inte blir det nått IKSU imorron! Den här jäkla förkylningen vägrar släppa! Den ahr till och med bilvit värre! För nu har snuvan kommit på besök också!

Menmen det är inte så mycket att göra! Dock så blir det Ladies Night imorron med mina tjejer! Fan va kul det ska bli! kl 21.00 då smäller det! Men först lite gosaker på O'learys! =) Det kommer att bli en mycket dyr kväll men va fan! Man ser inte sånna hetingar(Måns och Martin, de andra är egentligen bara utfyllnad) varje dag! =) Jag är så grymt peppad... om bara den här förkylningen kunde släppa skulle allt vara bra mycket bättre! Ska lägga mig tidigt och försöka sova bort den... (drömma kan man!) menmen va fan jag kommer att ha lika grymt roligt i alla fall! =D

Aja puss å gonatt!

Fredag 28 september 19.00 Björklöven - Leksand -> äntligen börjar det!!!! Jag är så peppad!!!!


Kommentarer
Postat av: Måns

Baby - det är lika bra att du inser fakta.
Jag är den största flottbomben som gått i ett par
skor, mitt flin är fejk och jag köpte mina plufsiga
bebiskinder på rea. Verkligheten gör ont, jag vet.
Därför råder jag dig genast att söka upp läckerbiten
Johnny Depp, han är äkta vara och het så det ryker.
Mvh / Måns

2007-09-08 @ 15:23:20
Postat av: Martin

Jag kan inte annat än instämma med min kollega
Måns här ovan. Till skillnad från honom fick jag
dock betala dyrt för den här silikonpumpade
överkroppen, alla mina besparingar gick åt så jag
fick skippa att köpa julklappar den julen.
Ps. Johnny Depp is the man - satsa på honom.
Puss och smek/ Martin

2007-09-08 @ 15:25:22
Postat av: Ivarsson

Jag måste medge att jag beundrar killarnas ärlighet
här ovan. Det är bra att dom försöker få dig att
inse ditt misstag darling. Kom ihåg att vi älskar
dig ändå och vi finns här för dig när du joinar
Depp-lover-klanen.

2007-09-08 @ 15:26:59
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0