50-dagars...

Idag är det 50 dagar (även lov och helgdagar) kvar till studenten. Det är verligen ingen tid kvar alls! Så av 12 år återstår nu bara 50..? det är faktiskt lite läskigt även om det ska bli sjukt skönt att slippa skolan... Samtidigt känns det lite panikartat eftersom jag inte har en aning om vad jag ska göra sedan! Jag har ansökt om en spanskakurs och en engelskakurs men vi får väl se hur det känns i sommar... Jag hoppas verkligen på att få jobbet på affären hemm, skulle vara mycket smidigt och bra!

Ikväll blir det i alla fall rött men klasen, ska bli roligt! Men först är det barnträning på Judo med Anna... Ska bli intressant at se!

Se you later!

Kommentarer
Postat av: Sofia

nu är det 49 dagar, tjohooooo!

2008-04-23 @ 19:54:56
URL: http://mynameissophia.blogg.se
Postat av: Anna

Vi hade ju askalaskuuuuuul! Let's do it aigain, vad sägs som vid 45 dagars?

2008-04-23 @ 21:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0