1 December - 23 dagar kvar till jul!

Jag täkte göra en egen liten julkalender här på bloggen. Tänkte skriva om ett speciellt ämne varje dag. Och det kommer nog att bli svårt att hitta på ämnen till varje dag. så jag är mycket öppen för förslag...

Dagens ämne: Vänner (alltså serien, den andra kommer kanske senare)
Min allra bästa vän för tillfället! Det är som min sambo. Jag tittar i stort sett alltid på vänner. Oavsett om jag städar eller gör middag. Jag vet att det är helt sjukt men det är ett mycket bra sällskap. Så om någon har lyckats missa den - SE DEN! Jag lovar att ni kommer att älska den!

Där står den - min sambo! =)

Aja, det blev ett kort inlägg idag men det kommer att bli bättre. För att kompensera det så kommer här några bilder på min julgran och såklart den obligatoriska julkalendern




Nej nu blir det helt klart lite mer Vänner!
Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Haha, jag tror vi har samma high-class-megasize-julgran. Och ämnet för imorgon tycker jag minsann ska vara "varför ivarsson är en sån klippa", jajamensan. vilket fantastiskt ämne!

2008-12-02 @ 20:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0