10 December - 14 dagar till julafton

Dagens tema - första gången
Haha! inte det ni tror! Men jag har varit med om många "första gången" idag. Första gången jag refererade en hockeymatch, första gången jag gjorde liveuppdatering från en hockeymatch, första gången(av många hoppas jag) jag gjorde ett webbtvinslag. Det var en spännande, rolig och fruktansvärt uttröttande dag! Nu sitter jag fortfarande på skolan och håller på skriva artikeln från hockeyn. Sedan ska jag bege mig hemmåt. Bussarna har slutat gå så jag kommer att måsta promenera hem i min ensamhet. Blir nog ett samtal till pappa under promenaden... Får sova ut lite imorgon men sedan drar det igång igen. Är nog på plats vid12 ungefär...

Förresten! JAG FINNS NUMER PÅ YOUTUBE! Missa inte! http://www.youtube.com/watch?v=Ky1y1iC-3RU

Dessutom kan ni gå in på vår hemsida:  http://mkv.itm.miun.se/projekt/red4/

Puss å kram!
Ivarsson - imorgon, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

HAHAHA, satt du på skolan 00.23? Människa, du är dum i huvudet. Jag är iaf stolt över min lilla sportkommentator. Snart kommer du att vara den nya kvinnliga versionen av peter jihde som försöker vara rolig i underhållningsprogram. Och bäst för dig att det kommer imorrn, bäst för dig, bäst för dig.

2008-12-11 @ 09:40:45
Postat av: Ivarsson (igen!)

MEN HERREGUD EMMA! Jag kollade in klippet nu med dig som värsta kommentatorproffset! GUD! Jag blir ju alldeles stolt och imponerad och och glad och och och.. du är awesome!

2008-12-11 @ 09:50:52
Postat av: Jessica

Jag är stolt över min lilla sportjournalist! :D

2008-12-11 @ 20:15:40
URL: http://jessicaw.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åh vad stolt jag är över dig Emma, du är så duktig =)

2008-12-12 @ 01:02:46
Postat av: Lelle

Jidhe med flera kan slänga sig i väggen! Du låter som ett fullblodsproffs redan nu. Tufft, påläst och intressant. Superbra.

2008-12-21 @ 17:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0