2 December - 22 Dagar till Julafton!

Idag hade vi en genomgång inför redaktionsövningen. Det kan vara temat för imorgon. Då kan jag berätta lite mer om det! Det ska bli riktigt spännande och roligt faktiskt. Men mer om det imorgon!

Dagens tema - Sundsvallsvädret
Det var så fint i helgen med mycket snö och lagom kallt. Men såklart varar det ju inte speciellt länge. I söndags spöregnade det flera timmar vilket ledde till att det snarare såg ut som en swimingpool istället för det snölandskap det borde vara.

En vacker dag med billig bensin! (Min konstiga "besatthet"
att alltid kolla bensinpriset kan vi prata om en annan dag,
December är en lång månad)

Sedan blev det ju självklart kallt och regnet frös och det var is överallt!!! Jag är mycket glad över mina kängor. Det kanske inte är lika snygga som  mina nya stövlar(Hann knappt använda dem!) :( men man kan gå utan att vara livrädd för att slå ihjäl mig! Men så ikväll hände det, snön började sakta dala mot marken igen. Mycket vackert helt klart! Men snön lägger sig ju som en förädigsk matta så det ser jättesäkert ut men självklart så ligger den där blåa hemska isen därunder och bara väntar på att få fälla en stackars gångare.



Nej, nu är dags att sova. Imorgon blir det Hockey!!!!! Leksand kommer hit och ska spöa Sundsvall! Yeey!

Och Ivarsson - ditt temaförslag kommer, jag lovar!


Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Well, it better!

2008-12-03 @ 22:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0