3 December - 21 dagar kvar till julafton

Ikväll är det hockey... Sundsvall kommer att få storstryk av Leksand ikväll!

Temat idag - Redaktionsövningen
Nästa vecka kommer att bli en stor utmaning. På måndag har vi en hemtenta mellan 08.00 och 17.00. Sedan kommer vi att ha en redaktionsövning mellan onsdag och fredag. Vi har blivit uppdelade i fyra olika redaktioner och under onsdag och torsdag ska vi göra en tidning som kan konkurrera med Sundsvalls Tidning och Dagbladet. Jag blev sportchef vilket betyder att jag kommer att ha det yttersta ansvaret för sportsidorna.

Igår hade vi en genomgång med våran redaktions lärare. Jag lärde mig mer om det journalistiska tänket än jag har gjort under de senaste tre månaderna jag har gått här. Jag ser verkligen fram emot de här dagarna! Det ska bli riktigt, riktigt roligt!

Nä nu blir det lite OTH!

Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Skönt att höra positivism emmapemma, more of that! :) Det gör mig klad så klad i hela magen

2008-12-03 @ 22:40:43
Postat av: The I again

And u, im still waiting for my topic to come..

2008-12-04 @ 10:50:05
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0