4 december - 20 dagar kvar till jul

Dagens ämne: Besök imorgon

Imorgon kommer världens bästa lillasyster med pappa i släptåg till Sundsvall för att tanka Emma med lite kärlek. Det behöver jag verkligen efter två och en halv vecka utan min älsklingstjej. Det ska blli skönt att bara få umgås med pappa och Lina lite och bara slappna av. Det blir nog lite Ikea, lite skidor på tv:n och pepparkaksbak! Jag ser verkligen fram emot att få tanka lite Lina i helgen!


aja, det blev ett ganska kort inlägg idag, men jag måste gå och lägga mig nu. Har en redovisning imorgonbitti.

Och ivarsson - den som väntar på något gott...!

Godnatt och Puss å Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och Ivarsson väntar och väntar..

2008-12-08 @ 22:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0