8 December - 16 dagar kvar till julafton

Dagens tema - Hemtentamen
Vaknade imorse klockan 07.30 och hade en hel dags tenta att se fram emot. Klockan åtta satte jag igång. Klockan tre minuter i fem skickade jag iväg min ofärdiga tenta. Det blir nog med stor sannolik ett F - men tänk bara va trevligt! Då får jag uppleva en sådan här underbar dag igen! Nej, hemtentor är inget jag rekomenderar. Men om jag nu mot all förmodan klarade tentan är det ett under eftersom jag knappt har läst något av den litteratur vi borde ha läst innan tentan och då är det i och för sig tur att det var en hemtenta där vi fick använda våra böcker.

Men för tillfället är jag så less på kultivationsteorier, masskomunikationsteorier och allt vad McQuail och Strömbäck heter! Nu är det bara att hålla tummarna för att det står vilken annan bokstav än F på tentan när jag får tillbaka den! =)

Puss å kram å Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Poor thing. Jag tycker att du är duktig iallafall och av mig får du bara stora AAAAAAAAAA! Ps. jag väntar på mitt tema emma, jag väntar jag väntar..

2008-12-09 @ 15:13:46
Postat av: Jessica

Usch, låter inte alls kul att plugga, känns bra att du uppdaterar på hur hemskt det är så jag håller mig undan! Jag ser framemot Tema: Emma hälsar på Jessica i helgen :D

2008-12-09 @ 21:43:53
URL: http://jessicaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0