Ännu ett sömnpiller till ända!

Idrottspsykologi - kan något bli mer deprimerande och sövande? Ja! Det kan det, tro mig! När man har en lärare som utstöter mer mumlanden än egentliga ord så blir det svårt att ta till sig något! Under avslappningen gav Anna Angelica en stöt mitt på näsan och ett stort skrattanfall utstötte! Själva avslappningsbandet ville att vi skulle fokusera på siffran ett i typ 10 minuter! Vilket var väldigt svårt och det gjorde det inte bättre för att den uttråkade gubben på bandet lät som en pervers sak! Med släpande röst upprepade han "etthhh, etthh, etthhh, etthh, etthhhh"... Svårt att koncentrera sig på det helt klart!

Igår såg jag i alla fall sista avsnittet av Vänner! snyft!!! Det slutar ju bra men jag höll på att börja gråta då också!
Men jag har ju alla säsonger hemma så nu är det väll bara att börja om på säsong 1!
 


Kommer att sakna dessa herrar! det är ett som är säkert!

För Annas Pappa: Hejja Leksand! Bland annat din dotter har förbjudit mig att skriva om Leksand! men nu gör jag det ändå! KVALSERIEN HERE WE COME!!!!!

puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

"etthhhh, etthhhh" Hur ska man kunna slappna av när det känns som om man hjärntvättas av en radiopervers snuskhummer?

2008-02-12 @ 15:11:09
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0