Brädåkning, skoterkörning, bad och lite stickning!

I Fredags hade jag en väldigt trevlig dag! Först lite åkning i backen! Och vi ägde ut alla totalt! Vi hoppade och skuttade och var alldelens galna! Jag och Jessica klarade av liften hur bra som helst! Och vi pratade mer skit än någonsin annars! Vi kom bland annat fram till att om man inte kan se oprofessionell ut så är man inte ett proffs på riktigt! det var mycket intressanta teorier vi kom fram till! Tack för en trevlig dag tjejer!

När jag kom hem blev jag så sugen på att ta ett bad. och sagt och gjort så slog jag (eller pappa fixade det faktiskt åt mig) i ett bad och la mig... Efter ett tag fick jag sällskap av pluttan och vi gjode allt från att leta plastdjur till att slänga skum på varandra och äta glass!

Idag körde jag skoter för första gången på många år! Det tog ett tag innan jag förstod hur man skulle göra. Men det gick allt bättre! Det kommer att kännas i baksidan armen imorron! Men himla roligt var det! Skoterkortet here I come!

Hör och häpna; Jag har börjat sticka! Det blir en halsduk av sånt här hårigt garn! Jag har lyckats få 25 maskor till 32 maskor och sedan till 30 igen! Ganska skickligt om jag får säga det själv!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Jag fick minsan prata med pluttan i telefon idag. "Emmaaaa - det är anna. Jag tror det är nån annan anna som du känner för det är inte storasyster Anna"

2008-02-16 @ 22:13:35
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Lotta

det var verkligen skickligt att få 25 maskor till 32! det har jag aldrig lyckats med! och tack själv, för en underbar dag i backen! jag längtar till nästa ;) puss

2008-02-17 @ 15:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0