Det gick vägen!

24,5 av 27... inte så illa om jag får säga det själv! Idag var det lite körning(tyvärr blev det på tinyweny fyrhjulingar istället för skoter, jäkla väder!)! och jag skojjar inte-jag ägde ut alla på att köra! Jäklar va bra jag var! Aja, nu är förarbeviset mitt i alla fal, känns bra att få köra lagligt faktiskt!

Var även på Linas avslutning på skidserien och åkte 400 meter med henne! Och spåren var ishala och när jag åkte i en nerförsbacke och var tvungen att byta spår ville inte skidorna det så jag krashade rakt in i en stor snödriva! aja, jag landade mjukt i alla fall!

Nu blir det att fara och vara lite trevlig med mamma och Stefan men sen blir det hem igen för lite Suggestionsband! Å vad jag längtar! Om bara min huvudvärk kunde försvinna så skulle allt vara mycket bättre!

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0