Emma goes wild!

Det finns helt klart för mycket trevliga affärer i Ö-vik och det kommer att ta lång tid innan jag återvänder! Det brännde nämligen ett stort hål i mitt bankkonto!

Men nog fick jag grejjer för pengarna alltid!
- Ett par Stövlar från Euro Sko
- En trenchcoat från Vila
- En sjal, ett par jeans, en tröja och två BH:ar från Cubus
- En sjal och ett par långkalsonger från Åhlens!

Jessica och Lotta var helt förvånade och jag tror även lite chockade över mitt intensiva shoppande!

Nu får de i alla fall lång tid på sig att återhämta sig för det kommer att ta ett tag innan det bränns så mycket pengar igen!

Tack för en härlig dag tjejer!


Kommentarer
Postat av: Lotta

tack själv, du din lilla shopoholic!! och jag är verkligen avundsjuk på dina snyggstövlar och jackan!

2008-02-10 @ 16:37:50
Postat av: anna

hahaha, har du och jag pippi på samma låt?! hur ofta händer DET på en skala! :) och jag hade verkligen velat vara med och shoppa loss i övik, dock hade det inte varit så bra för min plånbok..

2008-02-10 @ 17:13:28
URL: http://frykholm.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Döktig tös, jag är så stolt över dig

2008-02-10 @ 20:12:53
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0