Emma - Klyschornas drottning!

Japp! tro det eller ej! Det har jag och Jessica kommit fram till! Jag har några bevis från mitt gripande människoöde: 

  • "Hon gillade att umgås med sina vänner, titta på TV, umgås med sin pojkvän och festa på helgerna. Hon var en helt vanlig tonåring. Men när hon fick veta att hon fick veta att hon var gravid skakades hela hennes värld om."
  • "När hon fick veta att hon var gravid blev hon skräckslagen och viste inte vad hon skulle göra"
  • "Det var efter första ultraljudet när jag såg den lilla varelsen som växte inuti mig som jag bestämde mig. Jag kände plötsligt att det inte fanns något annat alternativ. Det var faktiskt en liten människa som växte där inne."

Jag måste säga att jag är ganska stolt faktiskt!

Och två inlägg på mindre än 4 timmar är inte illa pinkat heller! Varför kan inte klockan gå snabbare! Nu är det endast två timmar och 40 minuter till kursen börjar.... jag är uttråkad... ska snart sätta igång med analysen men det finns så många andra mycket roligare saker att göra!  


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, tycker du ska kalla din tidning för Klyschan ;) Lycka till med skoterkursen, ser framemot att brumma med dig någon gång :)

2008-02-19 @ 17:04:57
URL: http://jessicaw.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Jag instämmer med Jessica. Dock röstar jag även på tillägget "Klyschan - a little bit of Emma". Idag blir det Greeeeeys-maraton! :)

2008-02-20 @ 10:54:00
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0