Grattis Nina!

Det var ett tag sedan jag och mina gräsmyrstjejer umgicks allihopa... så när Nina fyllde år nu idag så bestämde vi oss för att åka dit och våldgästa stället... sagt och gjort, när vi kom dit var vi inte de enda som hade kommit. Det var svärföräldrar och släktingar och grannar m.m... Men vi stannade i alla fall längst i alla fall... det var mysigt att hitta på något igen! Presenten blev jätteroliga snapsglas med en snapsvisa på som gick över alla glasen; alltså de hade alla en del av sången inskriven på glaset! Ett jättebra pressenttips! De heter Boda Nova och finns på Inspiration. Kostar endast 200 kronor...


En glad nyhet för att som kommer och dansar i Gräsmyr i sommar (För det kommer ni att göra, det ska jag se till!) Den 27 Juni kommer det att vara dansmara (20.00-03.00) med bland annat Barbados och hetingbandet Highlights!! Kommer att bli riktigt nice! Så det tycker jag helt klart att ni ska komma på! =)

Var på bokrean idag,(var tvungen att gå tidigare från annas barnjudoavslutning dock, men annars hade jag inte hunnit köpa Ninas present och ändå hunit med bussen. Barnen var jätteduktiga och det var Fjöken Anna också!) hann bara med Åhlens men det fanns jättemycket bra böcker där som jag mycket gärna ville ha! Men jag begräsade mig till att bara köpa en. Den hette "Callgirl på Manhattan" och handlar om precis vad ni tror! :P  Ska bli skönt att läsa den efter den betydligt djupare "Påven Johanna" 



Puss å kram! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh my, emma larsson skrev just "det ska bli nice!" i ett blogginlägg. Undrens tid är inte förbi! Och tack för att du kom, darla. Löv jo änd jo nåw it

2008-02-27 @ 00:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0