Ni missade verkligen något!

Det var riktigt härligt att åka bräda idag! Men efter de tre första åken var jag ganska redo att ge upp! Vad sägs om tre fall på tre åk varav ett i liften! Och det var inga små fall heller! Nej här snackar vi flygande/studsande Emma. Och det känns nu kan jag säga, både nacken och sidan är inte jättesköna ställen just nu! Stackars Lotta och Jessica kommer att få höra mig klaga imorron! menmen! det får de ta tycker jag!


Förutom det var allt jätteskönt. Minus två grader ute och helt nypistade backar! Efter de där tre första gångerna så föll jag faktiskt inte en gång! Åkte i björnbranten efter luch i bilen... Det gick riktigt bra och jag ville inte åka hem! men det var itne så mycket att göra när liftkillen sa att det var sista åket upp! så jag fick finna mig i det helt enkelt!


image30


Åkte hem och hämtade pluttan och sen bar det av hemmåt. Gjorde lite tacos och sen har det varit en skön kväll med lite let's dance (Hejja Tobias och Tina!) =)Sen somnade min lilla plutt på min arm medan jag låg och såg på Honey... Mysigt värre! Så nu blir det en snabbdusch och sen sängen! imorron blir det upp tidigt för roadtripp med Lotta och Jessica till Ö-vik!

Kommentarer
Postat av: angelica

låter som en trevlig dag =) Hoppas ni får en bra roadtrip, men kör försiktigt.

2008-02-09 @ 12:16:40
URL: http://www.thokigtangelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0