Åsså va lovet slut!

klockan är nu 12.28 och jag har nyss vaknat..! Det kommer att bli en riktig plåga att gå upp imorron! bläää jag vill inte! Aja, slutet på min första nya novell är klart i alla fall! Nu är det bara miniromanen kvar! Men det får bli idag! Jag ska sparka och hämta lina om några timmar också och sen blir det bara att förbereda sig mentalt på en termin till av "jamen, ändå". Annars fortsätter jag nog mitt minimaraton av One tree hill! Två avsnitt kvar av första säsongen! Me like!

Puss påer!


Kommentarer
Postat av: Jessica

vet du vad? imorgon kommer det ut fler one tree hill avsnitt :D två till och med!

2008-01-08 @ 20:29:07
URL: http://jessicaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0