En vecka fylld till bredden!

Tisdag: Till syster Mia på tupperwareparty. Ska bli riktigt intressant faktiskt! Sen blir det att sova över där med handen redo, för nu ska jag känna bäbisen sparka! Jag sparkar ut Olof ur sängen för då ska jag bara känna Mosters retsticka sparka! :)

Onsdag: Leksand-Löven! Jag längtar och är fruktansvärt peppad! Nån sugen på att följa med..? :P Jag kan lova att ni får bevittna en helt annan Emma!

Lördag: Följa med Mamma och Stefan till någon av Stefans släktingar(kan det ha varit hans bror) aja.. ska bli planering inför att hyra häst i sommar, kan bli intressant att hyra häst med folk man knappt känner! Det ska helt klart bli intressant! Har jag tur blir det kanske lite skoterkörning med!

På tal om skoterkörning: Pappa har köpt skoter! Så nu blir det att ta det där onödiga skoterkortet (1500 kronor-det svider!) :( men tänk vad trevligt det blir sen! =)

Byebye!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Skoterkörkortet är skrattretande lätt:

Fråga 1: vad är förutsättningen för att köra skoter?
(svaret är: att det finns snö)

Fråga 2: Åt vilket håll ska du luta dig åt när du skråar med skotern - mot dalsidan eller bergsidan?
(behöver jag ens påpeka svaret?)

Inget att hispa över, lätt som en plätt.
Visst, det kan ju komma en knivig fråga på
körprovet. Jag fick "vad betyder 30-skylten?"
Var beredd på den, den är svår!

2008-01-21 @ 14:41:05
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Jessica

Niiice med skoter :D

2008-01-21 @ 15:44:11
URL: http://jessicaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0