Det sötaste!

Lina var på sin första fotbollsträning igår, det var nog bland det sötaste jag har sett. Det var verkligen alla på bollen! vart den än var. Spelet har aldrig sett lättare ut än när det var ca 20 barn som sprang efter bollen. Men jag tyckte alltid lite synd om den som var längst fram i högen, eftersom det bara var att springa för den för annars var det en mycket stor risk att den stackaren skulle ha blivit översprungen av ångvälten som kom bakom, för det var precis så det såg ut!

Lina gjorde två mål i alla fall! Emma och Pappa var mycket stolta! =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Duktig tösabit den där Lina :D Nya Marta mån tro?

2008-05-09 @ 17:41:48
URL: http://jessicaw.blogg.se
Postat av: Anonym

vad roligt! jag känner igen fenomenet "alla på bollen" ;) jag gissar att emma också var stolt över linas mål? :P

2008-05-10 @ 15:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0