Helgen=Pojektarbete

Den här helgen har verkligen varit en att minnas....
... eller inte!
Torsdag-projekarbete, Fredag-Projektarbete, Lördag-Projekrarbete, jag tror inte att ni kan gissa vad jag gjorde på söndagen - Jo, projektarbete! Vilken överraskning va?

Men nu är i alla fall tidningen i stort sett klar! Mamma håller just nu på att läsa igenom min projektarbetesrapport. Bara två artiklar och ett bildspel och sen är det projektarbete no more!

Var i alla fall på bio med Elin igår, det var skönt att bara koppla bort allt och se Matthew Mcconaughey halvnaken i ca två timmar! det var precis vad jag behövde efter den här tortyrhelgen! Filmen var faktiskt himla bra! Det är en sådan här film som får jättedåligt betyg av filmkritikerna som vill se en film om ungerska smurfar för att vara nöjd och för att tycka att filmen är nog kulturell för att belönas med en femma! Bara kemin som formligen kokar mellan Matthew Mcconaughey och Kate Hudson! Helt underbart!



Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag håller med om att många filmer som får en massa oscar och guldbaggar är helt puckade. det verkar som en riktig emma-film det där, och jag skulle nog inte dra mig för att se den jag heller :P bra jobbat med projektarbetet emma!

2008-05-06 @ 16:22:51
URL: http://mynameissophia.blogg.se
Postat av: Anna

Emmafilmer alltså.. ohmy.

2008-05-06 @ 21:51:24
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0