mycket underhållande monolog!

Så vad händer egentligen om man lämnar datorn för en liten stund för att titta lite på talang 2008 med Lina. Jo, det här:

Ivarsson säger:
vad gör du, din prupp`?

Ivarsson säger:

du ska ge mig uppmärksamhet

Ivarsson säger:

jag kräver det

Ivarsson säger:

hallå

Ivarsson säger:

hallå

Ivarsson säger:

hallå

Ivarsson säger:

hallå

Ivarsson säger:

hallå

Ivarsson säger:

hallå

Ivarsson säger:

undrar om du har plingljud på din dator

Ivarsson säger:

så det hörs varje gång jag skriver

Ivarsson säger:

pling

Ivarsson säger:

pling

Ivarsson säger:

pling

Ivarsson säger:

pling

Ivarsson säger:

pling

Ivarsson säger:

..

Ivarsson säger:

det måste ju vara superirriterande

Ivarsson säger:

pling liksom

Ivarsson säger:

plingaling

Ivarsson säger:

jag är snorig i näsan

Ivarsson säger:

och trött

Ivarsson säger:

sen har jag snutit mig så mycket så den är sådär röd ocm öm och liknar en övermogen tomat

Ivarsson säger:

du vet, när det svider så mycket så det knappt hjälper om man börjar använda bomull istället för det är redan försent

Ivarsson säger:

så är min näsa nu

Ivarsson säger:

ond ond

Ivarsson säger:

nu kommer robert hem

Ivarsson säger:

han går ner för trappan

Ivarsson säger:

kommer mot dörren

Ivarsson säger:

suckar

Ivarsson säger:

knyter av sig skorna

Ivarsson säger:

lägger handen på dörren

Ivarsson säger:

nu......

Ivarsson säger:

kommer han in!

Ivarsson säger:

vad gör du egentligen?

Ivarsson säger:

pruppunge

Ivarsson säger:

snorunge

Ivarsson säger:

"snorunge för dig va, lortjänta!"

Ivarsson säger:

madicken, madicken, pliutta dig pilutta dig..

Ivarsson säger:

jag vet nånting hemligt, som bara är för dig..

Ivarsson säger:

nej vet du vad va mamma sa, att jag fick inte säga vad det va, det får du ju se när det blir din födelsedag..

mycket underhållande måste jag säga! :)


Kommentarer
Postat av: Anapana

Bastard. Den kärleken var enbart menad för dina ögon. och jag vill faktiskt ha uppmärksamhet

2008-05-16 @ 21:35:31
Postat av: Jessica

Haha, älskade anna :D

2008-05-17 @ 10:35:14
URL: http://jessicaw.blogg.se
Postat av: Lotta

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!

2008-05-17 @ 15:18:25
URL: http://mynameissophia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0