Studentklänningen är slutsåld!

Fick ett brev från Haléns igår där det stod att min klänning var slutsåld. Fick lite panik, det är knappt två veckor till studenten! Så det blev ett tag på tradera.com och hittade en helt underbar klänning, som tyvärr kostade 610 kronor och då var det ca fem timmar kvar av auktionrn så den var jag tyvärr tvungen att glömma! Resten tilltalade inte mig speciellt mycket. Så det blir att lura ut syster Anna på stan för att leta igenom varje butik med förstoringsglas försöka hitta en klänning som jag kan tänka mig att ha på mig!

Ikväll är det balen, sitter på skolan nu för att få tag i Lina för att få veta vad jag ska ända på i mina texter för att få MVG... problemet är bara att hon inte börjar jobba förrän vid tolv, men jag ska försöka hitta henne en gång till och sedan blir det håruppsättning på Clip. lite nervöst måste jag medge...

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0