Utmaningen är påbörjad

Mamma och jag har en liten tävling. Jag köpte två stegräknare idag, en till mamma och en till mig och nu ska vi börja tävla med varandra om vem som går flest steg under varje vecka, och den som förlorar kommer att måstea damsuga hela huset... känns mycket bra faktiskt...

I skrivande stund ligger jag på 10 458 steg... undefär 3000 fler än mamma... so long so good... Idag blev det en promenad/jobbingtur på ca tre kilometer plus en massa gående på skolan. Så från och med nu är det slut med skjutsar ner till stan, nu är det benen som kommer att få arbeta! =)

Henke Larsson (ni vet, han som alltid sprutar in mål och som spelar för Helsingborg, eller vad tusan vem försöker jag lura? det är ingen ide att förklara) är med i EM-truppen trots att han har sagt nej i två år... mycket konstigt och chockande måste jag säga. Men jag är överförtjust!

Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Dammsuga är ju det tråkigaste som finns! Smart tävling

2008-05-14 @ 17:30:54
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Nina

jag ha ju full koll på vem Henke är, han är min pappa för vi ha likadant cp-öra!

Förövrigt tycker jag du ska vinna tävlingen, för damsuga är tråkigt! :P

2008-05-15 @ 07:05:40
Postat av: Anonym

vilken smart och rolig tävling! hoppas du vinner ;)

2008-05-15 @ 18:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0