Utmaningen är tagen

3 namn jag går under; Emil, Emsan och Emsarottie

3 saker som skrämmer mig;  Att förlora någon som står mig riktigt nära, att dö, vad som ska hända efter gymnasiet, det vill säga vad jag ska göra med mitt liv

3 saker jag har på mig;  Mias mjuksibyxor, min stegräknare(som alltid är på, mamma ska nog få dammsuga tills jag flytar hemmifrån och då är det bara att fortsätta dammsuga) och ett linne- det vill säga pluggkläder!

3 sanningar; 1. Jag älskar en person jag inte ens har träffat. Det är ganska sjukt egentligen att man kan ha så starka känslor för en bebis(Maja-Lisa) man bara sett på bild. Första gången jag tittade på bilden började jag gråta för att hon är så vacker. 2. Jag älskar balader och så kallade pojkband. Men det ver ju alla förståss redan, det har jag ju blivit uppmärksammad för under hela mitt liv egentligen. Jag förstår egentligen inte varför så många är emot det. De är bra på att sjunga och deras texter och låtar är bra. Bara för att de inte sjunger som Winnerbäck eller nåogt annat "geni" om hur värdelöst livet är betyder det inte att det kan vara bra ändå....3. Jag pratar med TV:n. När jag sitter framför tv:n spela roll om det är en film, en serie eller en sportsändning så pratar jag alltid med huvudrollsinehavarna, spelarna o.s.v problemet är att de aldrig lyssnar på mig... Tänk vad mycket bättre allt skulle vara om bara de gjorde som jag sa, vi skulle tillexempel ha en massa mer guldmedaljer! 

3 saker jag verkligen vill ha; En plats på journalisthögskolan i Sundsvall, en egen lägenhet i stan och Leksand i elitserien  =)

Trevligt tidsfördriv när det är det sista jag behöver, så... åter till Historian!

arividerchi! (eller hur det nu stavas) ;)

Kommentarer
Postat av: Anapana

Emskipemski, du glömde att tillägga "få följa med anna ner till sthlm" på 3 saker du verkligen vill ha ;)

2008-05-20 @ 22:32:01
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0