En dag i Birsta

Idag var jag en sväng i birsta. Det är trevligt ibland att bo i Sundsvall det måste jag säga!
Men pengarna flodade iväg tyvärr.... Två par skor blev det och lite annat smått och gått!
Det gick ju bra så länge jag inte behövde tänka på hur jag skulle få med mig allting hem!
Men jag lastade min cykel överfull och började min väg hemmåt! 40 minuter tog min väg hem.
Men jag tänkte i alla fall lägga ut några bilder på vilka jättefina skor jag köpte...

            

                                                                      Här är dem! :)

          

                                                              Fullpackad cykel? Yes indeed!

Nä nu blir det lite popcorn och stjärnor på is! =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

snygga skor :D haha, tycker nästan synd om din cykel, den ser ut som en packåsna :D

2008-10-19 @ 12:38:04
Postat av: Ivarsson

Hahahahaha.

Hahahahahaaaa.

Hur tog du dig hem?

2008-10-20 @ 09:09:07
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Ivarsson som du absolut absolut above them all vill fira nyår med utan att blinka

Fira nyyåååååårrrr med määäääääj. mycket roligare.

2008-10-21 @ 13:22:27
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Hur man firar nyår med Ivarsson, del 1

Jajamensan, här inleder vi en spännande kommentarsföljetong (and it will continue, until u do as your told).



Första steget i att fira nyår med Ivarsson presenteras alltså här:



Steg 1 - den mentala övertygelsen

Bestäm dig. Jajamensan. Bara konstatera för dig själv högt och tydligt "Jag vill fira nyår med ivarsson, alltså ska jag fira nyår med ivarsson". Låt inget annat komma ivägen för dina positiva tankar. Måla upp en mental bild framför dig, ett eget mentalt rum, där du kan se nyårsfirandet framför dig. där du kan se ivarsson framför dig. När du lyckas med detta så kommer ett djupt lugn att infinna sig och tvivlen kommer att försvinna.

2008-10-22 @ 12:21:29
Postat av: Hur man firar nyår med Ivarsson, del 2

Andra steget i att fira nyår med ivarsson presenteras såhär:



Steg 2 - att ta sig framåt

Nu är allt bestämt och fas två inleds med att du kontaktar de övriga som också bestämt sig för att fira nyår med ivarsson. Det är nu ni utvecklar er organisationsförmåga, er fantasi och er kreativitet. Du bidrar med din del till planeringen - kanske känner du lite extra för ordnandet av transportmedel? Kanske känner du för att bidra ekonomiskt till resan? Tillsammans är vi alla starka - ensam är man inte fullt så stark. Bra att du besämt dig redan, det betyder att du inte är ensam vilket i sin tur betyder att du är stark. Kanonstark. Megastark.

2008-10-22 @ 12:28:14
Postat av: Hur man firar nyår med Ivarsson, del 3

Tredje steget i att fira nyår med Ivarsson presenteras såhär:



Steg 3 - att vidareförmedla planen

Nu när alla praktiska detaljer är lösta är det dags för dig att ta ditt beslut ett steg längre. Det är dags att meddela värdinnan för nyårskvällen, ivarsson, hur beslutet ligger. Här kan du använda dig av samma mentala rum som du använde i steg 1. Tillåt dig att insupa värdinnans lycka genom telefonluren, känn med hela kroppen hur glad värdinnan är. När du upplever hennes lycka kommer din lycka att bli lika stor och ditt hjärta kommer att kännas lätt, glatt och förväntansfullt.

2008-10-22 @ 13:35:42
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Hur man firar nyår med Ivarsson, del 4

Fjärde steget i att fira nyår med ivarsson presenteras såhär:



Steg 4 - the night of the year, the d-day.. etc etc

Nu är vi framme vid nyårskvällen. Ni har anlänt till värdinnans lägenhet med diverse flytande tillbehör och (om du har tur) lite koskenkorva. Din lycka blir starkare och starkare och likaså drinkarna i glaset. Konstformen "att skaka rumpa" behärskar du med glans, likaså "pussa ivarsson på kinden flest gånger under samma kväll". Du känner dig självsäker, modig, levande. Du känner dig freakkin awesome helt enkelt. Det beror inte bara på att dryckesnivån stiger utan för det enkla enkla beslut du tog i steg 1.



Och vad var då beslutet? JO - att fira nyår med världens bästa Ivarsson i stockholm. Enkelt men ack ack ack så roligt.

2008-10-22 @ 13:44:00
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Ivarsson (nu kommunicerar vi på emmavis)

Näe, jag kör det på din mark, ditt språk (harkel harkel host och trumvirvel):



Do what you’re told

Follow directions, obey the law

I wont you win cause you go too far

I know the deal, baby you’re a star

But you’re outta control,

you never do what you’re told

Read the instructions, stay on the road

Think from above, not down below

I’m the Ivarsson, gimme control

Baby baby please, just do what you’re told

2008-10-23 @ 09:33:38
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Ivarsson (mer på emmaspråk, mr.zelmerlöv står för inspirationen)

Come closer to stockholm, cara cara mia

Cara cara mia, love is all we need

I swear I'll never gonna leave you

Cara cara mia, you're the one for me

When someone loves like I do

Dreams can come true

So tell me, tell me now

Oh, cara cara mia, cara cara mia how

YOU CAN'T leave me now

2008-10-23 @ 09:37:54
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Ivis

..det smärtar att säga detta men. .. men. MEN,,..

jag kan hyra en film åt dig med brad pitt. tvitvi usch för det ordet i min mun.



men om du kommer så hyr jag en film med du vet vem i rollistan. I'll do it. I'll let go of my pride for u.

2008-10-23 @ 10:15:39
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Sofia

åh, vilka fina skor! nu blir emma askalassnygg :D fast det är du ju redan ;) visst kommer du till stockholm och fira nyår? jag saknar dig!

2008-10-23 @ 18:57:55
URL: http://mynameissophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0