Julen 2009

Då var julen 2009 slut... Blev en ganska bra jul med mycket mat, godis, familj men framför allt julklappar! Det var en helt galen hög iår!




Helt galen som sagt! Och på den här bilden är inte klapparna
från min mormor och min morbror Lelles med.

Annars har julen sett ut som följer

En julgodisgörarkväll, alltid trevligt och alltid med!


Det blev knäck


Och det viktigaste av allt - kolapopcorn! Det är fantastiskt gott! Tycker jag och Lina i alla fall.
De andra skulle helst vara utan! Men tradition är tradition.


Maja-Lisa och Kerstins paket fick sånär plats i tre stora pappåsar!


På juldagen fick storasyster tråkigt så hon satte upp en balfrisyr på mig!
Alltid trevligt att bli fin i håret! =)


Lina fick TV-spel så vi har spelat skidskytte, Harry Potter, slalom och snowboard.
Kan bli så att den bara "råkar" bli nedpackad när jag åker tillbaka till Sundsvall...


Det snöade litegrann...


... men bara lite!


Nova gillade sin julklapp skarpt!


Mycket gott ben!


Iza gillade det också!

Så det är ungefär min julafton, i korthet, dessutom har det blivit en hel massa spelande och busande och springande och gosande och mysande.

Helt enkelt: EN HEL MASSA KÄRLEK!!!! =D


Kommentarer
Postat av: Jessica

Myspysigt värre hörru :) Var det något roligt i julklapparna i år då? :)

2009-12-29 @ 19:56:41
URL: http://jessicamotvarlden.blogg.se/
Postat av: barajagjohanna

Så tjusig du blev i håret! Och vad mysigt du verkar ha haft det.

2009-12-29 @ 22:51:39
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0