12 timmars arbetsdag!

Idag började jag kl halv åtta.. Det var riktigt segt att ta sig upp...
Sen hade jag i och för sig en lång lunch men sen kl tre var det genomgång av direktarna vi spelade in i morse! Det gick sådär men jag var verkligen inte nöjd med inslaget heller! Sedan råkade jag få "turen" att göra dagens inslag. Med ingen motivation eller chans till research gav jag mig ut för att göra ett sportinslag...

Intervjun gick riktigt dåligt och jag gjorde verkligen inte bra ifrån mig! Men när jag kom tillbaka till skolan och började klippa och leka lite med programmet och materialet började det kännas riktigt roligt! Och när jag väl var klar kl halv tio så var jag riktigt nöjd och det är det viktigaste tycker jag! 

Jag har säkert gjort mängder av fel men jag är i alla fall ensam om min grej! och det känns faktiskt roligt!

Så nu sitter jag alltså här kl 23.09 och jag är helt totalt slutkörd! Sängen ska bli sååå skön!

imorgon blir det sovmorgon och sen skidVM - ska bli jättemysigt! 

LEKSAND SLOG AIK PÅ HOVET!!!!!! HELT UUUUNDERBART!!!! HEJJA LEKSAND!!!!!!

Puss å kram 

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Du skulle trivas ihop med min kollega på jobbet. Hon är också besatt av sport och sitter atm och kollar på livetv på internet - hon skriker och gormar och har sig, precis som du. Pratar för sig själv, precis som du. Jag ska presentera er nån gång.

2009-02-19 @ 10:35:15
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0