Long time no see...

Jag är verkligen inte speciellt bra på detta. Nu var det över en vecka sedan jag senast skrev igen. Jag ber om ursäkt för det och lovar att jag ska försöka uppdatera lite oftare! :)

Helgen spenderades i Jämtland. Kusin Macke gifte sig med sin Karin. Det var en jättefin vigsel och det var nära att det skulle börja gråta men det gick bra. Tjejen som sjöng i kyrkan var grym! Gåshud! 

Sen var ju bara problemet att ta sig från kyrkan till festsalen. Det blev isväg! Det var en rolig upplevelse måste jag säga! Roligast av allt var nog nervösa systers utläggningar och reaktioner! Mycket underhållande! :)

Senare var det middag som smakade bra måste jag säga. Och tårtan var riktigt god faktiskt! 

Sedan började bandet spela och det blev lite dans. Jag fick dansa både med Pappa och med Fabbru Peppe. Det var jätteroligt att få dansa med pappsen. Det var allt för länge sedan sist! 

Sen gick min otroligt begåvade kusin upp och sjöng lite. Efter det drog som festen igång på allvar och pardansen gick över till ringdans(vet inte riktigt hur jag ska förklara det) Men alla stod i en ring och dansade och sjöng och så. Det var riktigt trevligt...

Vid 3 var vi som sista personer på väg hem till Farmor och Farfar. Där blev det lite efterfestaktigt och vi somnade inte förrän vid fyratiden...

På vägen hem var pappa, Anna och Mariah snälla nog att skjutsa om mig till Sundsvall. Det var roligt att visa lägenheten för systrarna!

Just nu håller vi på med lite radioinspelningar och det är faktiskt riktigt roligt! Jag älskar den här kursen!!! Ska ringa SR Västernorrland och söka extrajobb i morgon tänkte jag!

Och just det - jag har klippt mig, jättemycket - bilder kommer! Eller så får ni helt enkelt kolla på facebook... 

Puss å kram alla!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Du blev askalassnygg i håret baby! Bilder här också tack, ja. Och radio och grejer - näe, jag får helt enkelt ringa dig för en närmare uppdatering. Hoppas allt är bra. Love

2009-02-05 @ 15:38:11
Postat av: Sofia

låter som ett kalasroligt bröllop :D jag vill oxå på bröllop...



vad kul att du har hittat något du gillar! är radio något du skulle kunna tänka dig att jobba med i framtiden? jag trodde du var inne på tv!



du frågade vad det är jag säljer på jobbet, jag säljer Miljonlotteriet-lotter åt IOGT-NTO, som är sveriges största och äldsta nykterhetsförening.



och du, snygging med nya frisyren, det är bara att ta nya tag till omtentan! ta reda på vad det var du kuggade på så går det säkert bra :) en erfarenhet rikare ;) puss på dig

2009-02-06 @ 23:19:55
URL: http://mynameissophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0