Nu börjas våndan igen...

Sprint denna gång, hur dåligt kommer jag att må innan dessa tävlingar är slut!? Ett som är säkert är att jag inte kommer att må bra i alla fall. Känner redan i magen och det är bara kvartsfinal än!

Och förresten - nu verkar det som att Kronprinsessan förlovar sig idag, om man får tro expressen! Så jäkla roligt om det inte är fallet. För alla medier och då menar jag alla toppar med det på sina hemsidor! Och det står hur många journalister som helst utanför slottet. Men det är fruktansvärt fånigt att Daniel ska behöva bli godkänd av hovet! Han kommer ju ändå inte ha någon som helst makt över huvud taget! Låt Viktoria gifta sig med den hon vill! Är det så svårt!?


Sveriges stora guldhopp Emil Jönsson är redan utslagen! JÄVLA SKIT!


Kommentarer
Postat av: Ivarsson, the bitterfitta

Men hej och hå, jag blir irriterad att det ska vara en sån stor grej att prinsessan ska sprita till altaret i spets och satin. Låt henne göra det ifred på ett fint romantiskt sätt som alla andra människor får göra och skippa mediastormen I say.



Ps! Skriv om nåt annat än sport (ja, nu är jag lite bitter, förlåt). Skriv om.. om.. om choklad! om våren! om soooolen! om twiiilight! nånting!

2009-02-25 @ 10:08:14
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Ivarsson, igen

Alltså.. inte irriterad på dig, jag älskar ju dig.



Gud, jag har helt tappat förmågan att formulera mig. Nu blir det inga fler kommentarer förrän jag lärt mig hur man uppför sig. Inget mer. stopp!



2009-02-25 @ 10:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0