Nu drar det igång igen...

... under en vecka ska jag tillsammans med 22 andra journalister och bildjournalister göra TV, Radio och tre tidningar. Det ska bli så jäkla roligt. Sen är den en hemsk jäkla vecka med två tentor men sen är det över och då får jag komma hem och praktisera på VK. Jag längtar efter att komma hem till en underbar lillasyster varje dag.

Lillasyster ska förresten på disco idag och jag blev så nostalgisk och minns tillbaka ca 12-13 år tillbaka i tiden då man själv sprang på disco på UG. NOSTALGI helt enkelt!

Ska snart bege mig från J-huset och ner på stan för gomiddag på Jops och lite surr men mina sundsvallsgodingar. Sedan blir det biopremiär - nämligen män som hatar kvinnor. Är lite rädd för att bli besviken dock, det kan inte vara lätt att göra en bra film på den underbara boken..


Men nu först blir det lite shopping - studielånet kom igår! (men bara lite shopping, det är inte mycket pengar man har att röra sig med!)

Kommentarer
Postat av: Anbanana

Jag har inte läääääääst böckerna, är det nåt jag måste göra? Shoppa lungt.

2009-03-03 @ 09:24:18
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0