Se den!

Har just torkat tårarna klar sedan jag såg klart den underbara filmen Ask the Dust! Salma Hayek och Colin Farrell har kemi! Verkligen! De är så fantastiska skådespelare båda två och gör den här filmen såå bra! Tanken var först att låta Johnny Depp spela huvudrollen men det blev tillslut Colin Farrell! - Tack och lov för det! Annars hade jag nog inte sett filmen... Jag är absolut inget Depp-fan!
 
Det var en romantisk berättelse av dess like! Jösses vilken känsla den filmen gav!

Och att man dessutom får flera tillfällen att studera Colin Farrells rumpa, och på ganska när håll dessutom!´

Man blir förbannad, Ledssen, Glad, Varm, allt!  

Den är jättesvår att förklara men jag säger bara: Vilken film!! Och som min rubrik: SE DEN!

Puss å kram!


Kommentarer
Postat av: Storasyster miisen

Snacka inte skit om depp! Då kommer storasyster efter dig!!!

2009-02-10 @ 15:48:36
URL: http://guldfisken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0