10 timmars plugg!

Frysen är lagad och kall igen! Nu luktar det badhus där inne(skrubbade med klorin) istället för rutten surströmming! Det är sååå mycket bättre! Så nu är den hemska delen av mitt liv borta!

Idag har det blivit ordentligt med pluggande! först fyra och en halv timme ungefär mellan föreläsningen och JFS möte. Det gick faktiskt riktigt bra att plugga på skolan måste jag säga! Det blir deffinitivt fler gånger! När jag kom hem gjorde jag lite mat och sen begav jag mig till Joppe för plugg med Nackstabrudarna... Vi satt mellan sex och elva och pluggade, åt ostbricka, åt kakor, drack te men framför allt skrattade vi och skrattade och skrattade! Jag måste säga att det var den roligaste pluggkvällen jag haft! Och tack Annika för att du åt upp sista kakan. Den hade faktiskt varit riktigt läskig att ta hem! Sen när jag kom hem satte jag mig framför för att tvinga mig själv skriva klart uppgiften och Laila Freivalds. Det blev inte toppen men jag tror nog att jag får godkänt i alla fall! och det är faktiskt huvudsaken!

Sammanlagt blir det väl en 10 timmars plugg! Ikväll kan jag somna gott! Och imorgon blir det plugg på borgmästar´n med delar av resten av gänget! Så det kommer nog att bli bra detta ändå!

Idag behöver jag inte skämmas!

Puss å kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anabanana

Du är en sån döktig tösabit så det är inte klokt. Skönt att du har nackstabrudarna som kan peppa dig när inte vi kan, jag vill också vara en nackstabrud och krama på dig närhelst jag vill!

2009-01-16 @ 07:21:45
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Annika

Nu har jag äntligen hittat hit! Varsågod vad det gäller kakan, det var ingen större uppoffring ;)

2009-01-17 @ 18:44:43
URL: http://ankaplanka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0