Nytt festrekord!

Jag var på systers inflyttningsfest i helgen! Det var hur roligt som helst måste jag säga... och det var hur roligt som helst för hur länge som helst! vi började med lite middag kl fem och vi tryckte ut de sista människorna vid kvart i åtta på morgonen. Så det var fest i timmarna 15... Jag var riktigt trött dagen efter! 

Det  var så roligt att få festa med systrarna mina! Det kan jag gärna göra varje helg! Så tack storasyster för att lillasyster fick vara med och festa lite! Älskar dig!

Dagen efter var det tjugoårsmiddag/lunch jag mådde sådär... men det var trevligt ändå! Och jag fick en massa fina grejjer... Bland annat en hushållsassistent, pengar till tavlor, en skrivare m.m. Av pappa kanske jag kommer att få en resa ner till Leksand under Kvalserien! Det skulle verkligen vara helt underbart! Så jag håller tummarna för att det ska gå att genomföra!

Tack för alla underbara pressenter!

Pussar och kramar till hela bunten!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Lääääääääääääääääääääser du twilight då? Va va va? Hähähä.

2009-01-27 @ 11:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0