Tentan genomförd....

Den var faktiskt lättare än jag trodde att den skulle vara. Det finns nog en chans att jag har klarat den. Men det beror mycket på hur snälla de är med rättningen. 

Etikdelen däremot kommer nog att gå rakt tillbaka till tentasalen med... Jag valde att inte koncentrera mig på en bok vi skulle läsa. Det kom tre frågor som vara värda totalt 6p av 15... Då blir det inte lätt. Men jag försökte och mer kan man ju inte göra... så går det så går det!

På kvällen hade Joppe fest... Det var mycket trevligt och alla fick upp ögonen för de underbara cream cheese chipsen! 

I dag åt vi lite pizza och jag introducerade ännu ett ord för sörläningarna. nämlingen blattna... alltså att en ostskiva blir blattnig om man lägger en blöt gurkskiva på. Alltså att den blir blöt och kladdig... Jag blev lite förvånad över att folk inte vet vad blattnig är!

Ikväll hejjar vi på Erik i Körslaget!

puss å kram 


Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Blattna is the word. Och grattis till genomförd tenta darling, skönt att slippa den!

2009-01-19 @ 08:45:39
Postat av: Sofia

blattna?! aldrig hört! haha..

2009-01-21 @ 22:17:29
URL: http://mynameissophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0